HH3-Tren geltokian

Urriaren 29an bost urteko gelako umeak, garraiobideak ikasten ari ginenez, “tren geltokira” joan ginen.
Oso pozik egon ginen Naroa eta Javiren azalpenekin.Beraiek erakutsi ziguten tren geltokiaren funtzionamendua (kuadro de mandos delakoa,semaforoak, noiz erabili behar zuten linterna...)eta nola denboraren poderioz aldatu dituzten gauzak.Gainera, aukera izan genuen bi tren ikusteko eta Naroak eta Javik, antzinako bidaia-txartelak,motxilak eta gozokiak  oparitu zizkiguten.
 Ze ondo portatu ziren gurekin! Primeran pasatu genuen eta eskerrak eman ondoren, ikastolara bueltatu ginen.



El 29 de octubre los niños de la gela de cinco años, como estábamos aprendiendo los medios de transportes, fuimos a ver” la estación del tren”.
Estuvimos muy contentos con las explicaciones de Javi y de Naroa. Ellos nos explicaron el funcionamiento de la estación (el cuadro de mandos, los semáforos, cuándo necesitaban usar la linterna...) y cómo han cambiado las cosas con el paso del tiempo. Además, tuvimos la oportunidad de ver dos trenes y Naroa y Javi nos regalaron billetes antiguos, mochilas y caramelos..
Qué bien se portaron con nosotros! Lo pasamos estupendamente y después de darles las gracias, nos volvimos a la ikastola.